Časté dotazy

Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy. Pokud mezi nimi není ten Váš, neváhejte se na nás obrátit telefonicky.

Mám si objednat převoz zboží či nákladu nebo rovnou celé vozidlo?

Pokud potřebujete převézt jeden nebo dva kusy nákladu, tak se Vám ve většině případů vyplatí vybrat si "Přepravit náklad nebo zboží". V případě, že potřebujete přepravit více kusů nákladu najednou nebo rozměry nákladu neznáte a nechcete je zjišťovat a následně je u každého kusu zvlášť zadávat do formuláře, tak si vyberte "Objednat celé vozidlo". Tím u nákladu získáte hmotnostní i rozměrovou rezervu, nebudete muset vyplňovat formuláře s jednotlivými kusy a budete mít celé vozidlo jen pro sebe.

Pomůžete mi s naložením nebo vyložením nákladu?

Ano, naši řidiči Vám rádi a ochotně pomohou s naložením jakéhokoliv nákladu a to i více kusů. Je potřeba zvolit takový typ přepravy, který odpovídá hmotnosti a rozměru přepravovaného zboží nebo nákladu. Pokud se jedná o nakládku nebo vykládku kdy řidič schopen sám nebo s Vaší pomocí s nákladem manipulovat vlastními silami, tak je tento úkon v ceně přepravy zdarma. Pokud si nevíte rady s výběrem typu přepravy, tak nás neváhejte kontaktovat na uvedeném telefonním čísle a náš operátor nebo operátorka dispečinku Vám s výběrem vhodné přepravy ochotně pomůže.

Co když je náklad tak těžký, že ho řidič sám nebo ani s mojí pomocí neunese.

Jakmile je k manipulaci s nákladem potřeba hydraulická ruka (jeřáb na autě) nebo hydraulické čelo, tak je to zpoplatněné. Například za složení nebo naložení 1 ks europalety do 1500 kg je to částka 150 kč bez dph za každý úkon. Pokud jde o naložení či vyložení atypického nákladu, tak se cena řídí dle hodinové sazby práce s rukou konkrétního vozidla dle ceníku. Pokud si nevíte rady s výběrem nosnosti či dosahu hydraulických rukou na vozidlech, tak nás neváhejte kontaktovat na uvedeném telefonním čísle a náš operátor nebo operátorka dispečinku Vám s výběrem vhodného vozidla ochotně pomůže.

Jak těžký náklad si mohu nechat přepravit?

Naší specializací je převoz takových nákladů, které běžný kurýr váhově neunese nebo naopak rozměrově neodveze, ale především náklad nenaloží a nevyloží vlastními silami. Přepravujeme cokoliv od balíčku do 30 kg až po těžkou nadrozměrnou techniku do váhy 45 tun a délky 16 metrů. Naše vozidla jsou vybavena hydraulickými zvedacími čely nebo hydraulickými zvedacími rukami (jeřáby) sloužící pro nakládku i vykládku těžkých věcí, zboží nebo jakéhokoliv nákladu.

Jak moc objemný nebo rozměrný náklad si mohu nechat přepravit?

Dokážeme si poradit nejen s těžkými náklady, ale i s těmi sice lehkými, za to objemnými. Ať už se jedná o 5 metrovou roli koberce nebo 10 metrové trámy, tak i retenční nádrže či stavební buňky a lodní kontejnery. Zkrátka cokoliv do délky 16 metrů.

Mohu využít hydraulické ruky (jeřábu) i bez přepravy zboží či nákladu?

Ano, naše vozidla můžete využívat také na manipulační práce s jakýmkoliv těžkým břemenem jako alternativu k dražším a zbytečně velkým jeřábům. Nejenže jsou naše vozidla levnější v ceně za přistavení na místo díky nižší sazbě za ujetý kilometr, ale i samotná hodinová sazba je nižší. Zároveň jsou vozidla kompaktnější než ty nejmenší jeřáby a dokáží operovat na menším prostoru. Cena jednotlivých vozidel s hydraulickými rukami (jeřáby) se řídí dle ceníku dostupném na našem webu u každého vozidla.

Jak zjistím v jaké fázi je přeprava mého nákladu?

Ke každé objednávce obdržíte emailem "trackovací číslo", které můžete zadát v pravém rohu hlavní stránky do políčka "Sledovat zásilku nebo objednávku a kliknout na tlačítko "Vyhledat". Následně se dozvíte zda je již náklad na cestě k Vám nebo se čeká na jeho nakládku. Jako další možnost si můžete si zavolat náš dispečink na telefonu 739 028 028 a dispečer Vám informaci rád sdělí.

Co mám dělat pokud dojde k poškození Vašeho nákladu během přepravy?

Každý z našich řidičů dokumentuje fotografiemi nejen samotný náklad či zboží před jeho naložením, ale i následně po samotné vykládce u zákazníka. Tímto se eliminují případné spory či reklamace v jakém stavu byl náklad k přepravě převzat. Pokud i tak u nákladu během jeho přepravy dojde k jeho poškození, tak jsme pro tento případ pojištěni a ochotně poneseme všechny náklady s tímto spojené.

Mohu platit kartou nebo v hotovosti či bankovním převodem?

Ano, platit za přepravu můžete našem webu prostřednictvím platební brány Vaší platební kartou. Dále máte volbu si zvolit platbu převodem a po obdržení zálohové faktury zaplatit převodem z Vašeho bankovního účtu. Pokud máte zájem platit v hotovosti při převzetí přepravovaného zboží nebo nákladu, tak i to je samozřejmě možné. Zaplatit můžete přímo řidičovi.